شهرداری بندرعباس هم مغلوب ساحلی بازان چادرملو شد

شهرداری-بندرعباس-هم-مغلوب-ساحلی-بازان-چادرملو-شد

به گزارش روابط عمومی باشگاه ورزشی چادرملو اردکان، از سری رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، ساحلی بازان چادرملو اردکان از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی اردکان میزبان تیم شهرداری بندرعباس بودند.

در وقت اول بازی علیرغم ایجاد چند موقعیت خوب گلزنی توسط بازیکنان چادرملو با درخشش سنگربان شهرداری عباس توپی از خط دروازه عبور نکرد تا نخستین وقت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

در ‌شروع وقت دوم شوت سرکش میرجلیلی با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد و راهی اوت شد. لحظاتی بعد محمد بهجتی با قیچی برگردانی زیبا گل اول چادرملو را به ثمر رساند. در ادامه شهرداری بندرعباس در موقعیتی مناسب صاحب ضربه آزاد شد که توپ ریباند این ضربه با برخورد به بازیکنان چادرملو راهی دروازه شد و بازی به تساوی کشیده شد.

دقایقی بعد چادرملو اردکان با گل‌های زیبای محمدعلی مختاری (یک گل) و هادی فرهمند (۲ گل) اختلاف را به ۳ گل رساند.

در لحظات پایانی وقت دوم شهرداری بندرعباس از روی ضربه پنالتی یکی از گل‌های خورده را جبران کرد تا وقت دوم بازی با نتیجه ۴ بر ۲ به سود چادرملو به پایان برسد.

در وقت سوم بازی شهرداری بندرعباس باز هم از روی یک ضربه پنالتی مشکوک به گل رسید و اختلاف را به حداقل رساند.

در ادامه سیدامین میرحسینی پنجمین گل چادرملو و آخرین گل بازی را به ثمر رساند تا چادرملو اردکان این دیدار جذاب و دیدنی را با نتیجه ۵ بر ۳ به سود خود به پایان برساند.

ثبت نظر شما