دعوت باشگاه چادرملو اردکان از هموطنان برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری

دعوت-باشگاه-چادرملو-اردکان-از-هموطنان-برای-شرکت-در-انتخابات-ریاست-جمهوری

به گزارش روابط عمومی باشگاه چادرملو، روز جمعه ۱۵ تیرماه مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری کشورمان برگزار خواهد شد که این انتخابات می‌تواند نقشی بزرگ، تاثیرگذار و عمیق در آینده ۴ سال کشور و هم‌وطنان عزیزمان داشته باشد.

مسأله اول در انتخابات این است که همه در این آزمون عمومی شرکت کنند و نشان بدهند که ملت ایران زنده است و به سرنوشت کشورش علاقه دارد. نکته مهم اما اینجاست که شایسته سالاری، تنها با حضور پرشور در انتخابات به دست می‌آید.

قطعاً همه مردم عزیز و شریف ایران می‌دانند که مشارکت بالا در انتخابات ١۵ تیر، موجب انتخاب رئیس‌جمهوری قوی شده و موجب بالا رفتن اعتبار و اقتدار ایران و ایرانی خواهد شد. 

آشکارترین نشانه اهمیت دادن مردم به سرنوشت کشور و تضمین‌کننده نظام ایران اسلامی، شرکت گسترده مردم در انتخابات است. بدون شک پانزدهم تیرماه روز تجلی همدلی و همربانی ملتی است که همچون ادوار گذشته با حضور گسترده خود در عرصه انتخابات، حماسه‌ای بزرگ خلق کرده و بدین وسیله مقبولیت نظام را به منصه ظهور گذاشته و طراحی دشمنان را بی اثر خواهند کرد.

باشگاه چادرملو اردکان از مردم شریف، بزرگوار و همیشه در صحنه استان ولایی یزد دعوت می‌کند با توکل به خداوند متعال، همراه با ملت آزاده ایران، با حضور هرچه باشکوهتر و برای عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان ایران، به پای صندوق‌های رأی آمده و با مشارکت حداکثری، سرنوشت کشورمان را آنگونه که شایسته ایران و ایرانی است، تعیین نمایند.

 

ثبت نظر شما