برتری قاطع ساحلی‌بازان چادرملو در اولین بازی لیگ

برتری-قاطع-ساحلی‌بازان-چادرملو-در-اولین-بازی-لیگ

به گزارش روابط عمومی باشگاه ورزشی چادرملو اردکان، سوت آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی برای تیم چادرملو اردکان، امشب از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه مملو از هوادار آزادی اردکان به صدا در آمد.

شاگردان علی رحیمی در اولین دیدار فصل میزبان تیم شاهین خزر رودسر بودند و توانستند با پیروزی پرگل ۶ بر ۲ گام نخست را محکم بردارند.

ساحلی بازان اردکانی وقت اول را طوفانی شروع کردند و در همان دقیقه ابتدایی ۲ گل توسط عباس رضایی و محمدعلی مختاری به ثمر رساندند تا وقت اول دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود چادرملو اردکان به پایان برسد.

شاگردان رحیمی در وقت دوم باز هم بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دادند و ۴ دفعه دیگر توسط محمد بهجتی، علی پایدار، هادی فرهمند و سید امین میرحسینی دروازه حریف را باز کردند و شاهینی‌ها تنها موفق به جبران یکی از گل‌ها شدند و بدین ترتیب وقت دوم بازی با نتیجه ۶ بر یک به سود چادرملو به پایان رسید.

با شروع سومین و آخرین وقت بازی چادرملویی‌ها که همچنان عطش گلزنی داشتند باز هم به حملات پر تعداد خود ادامه دادند اما درخشش دروازه‌بان حریف مانع از بازگشایی دروازه شاهینی‌ها شد و تنها گل وقت سوم با پنالتی ثانیه پایانی شاهین به ثمر رسید تا این دیدار با نتیجه ۶ به ۲ به سود چادرملو به پایان برسد.

لازم به ذکر است ساحلی بازان اردکانی در قالب هفته دوم رقابت‌ها، یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ما در ورزشگاه دهکده گردشگری بوشهر میهمان تیم پارس جنوبی خواهند بود.

ثبت نظر شما