برد طلایی چادرملو مقابل سایپا

برد-طلایی-چادرملو-مقابل-سایپا

به گزارش روابط عمومی باشگاه ورزشی چادرملو اردکان، از سری رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال امروز چادرملو اردکان میهمان سایپا بود که موفق شد با برتری ۲ بر یک پیروز شد. 

چادرملو بازی را هجومی آغاز کرد و چند موقعیت خوب هم به دست آورد اما با بدشانسی این توپ‌ها به گل تبدیل نشد. در ادامه و در یک حرکت تیمی دیدنی رضا محمودآبادی موفق شد دروازه تیم سایپا را با یک ضربه دیدنی باز کند تا چادرملو نیمه اول را با برتری به رختکن برود این در حالیست که سیدعلی یحیی‌زاده هم اواخر نیمه اول موقعیت خوبی برای گلزنی به دست آورد که با بدشانسی به گل تبدیل نشد. 

در نیمه دوم دو تیم با استراتژی متفاوتی به میدان آمدند اما این چادرملو بود که توسط رضا دهقان بازیکن تعویضی خود به گل دوم رسید. قبل از این گل هم خدادادی یک موقعیت ۱۰۰ درصد گلزنی را از دست داد.

اواخر بازی محمد بختیاری مدافع چادرملو به دلیل گرفتن کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا چادرملو ۱۰ نفره بازی کند. اخراج بختیاری باعث شد تا سایپا حملات پراکنده‌ای داشته باشد و در آخرین لحظات بازی این تیم به یک گل رسید. در نهایت این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود نماینده شایسته اردکان به پایان رسید.

ثبت نظر شما